divendres, 14 de juliol del 2017

Ep, que ens hem encongit!

Hola amics, torno a ser jo, l’Alícia!

Ja estem a la tercera setmana i hem tingut moltes novetats i jo he tingut molts problemes. Resulta que m’he fet petita i m’heu d’ajudar!

Si retrocedim en el temps, divendres vam aconseguir que la Reina de Cors veiés que les emocions són positives per nosaltres i necessàries. Ara ja és feliç i espera que el casal d’estiu ens vagi molt bé.

Dilluns vaig ser jo qui va visitar als nens i nenes del casal d’estiu però de l'emoció em va agafar molta set i crec que he begut alguna cosa que no tocava i m'he encongit a mida d'un gra de sorra. Per sort, m'han arribat veus que els nens i nenes de 5è i 6è, aquest divendres, us faran unes proves per tal que obtingueu els ingredients necessaris per tornar-me gran una altra vegada. Aquestes proves consisteixen en passar-s’ho molt bé i aconseguir completar els puzles dels pastissets màgics.

A part d'això, també sé que tots els grups heu estat elaborant receptes màgiques per tornar-me al meu estat natural. Jo intentaré arribar aquí al casal demà per tastar-ne una mica i mirar si funcionen.

Ep, que els de tardes tampoc s'han quedat quiets. Han fet uns magnífics murals amb pintura 3D pels meus amics; la Oruga i el Gat.
Tant de bo entre tots ho aconseguir i pugui tornar a la meva mida normal. La setmana que ve us informo.

Fins un altra!


Molt contenta que la piscina i l’excursió us hagi agradat tant com les altres setmanes. Gaudiu la gimcana de demà!



La vostra petita Alícia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada