dilluns, 3 de juliol del 2017

Primera setmana de casal

Hola sóc l’Alicia del país de les meravelles, i aquest estiu he vingut a visitar Centelles, especialment el casal d’estiu al qual estaré durant cinc setmanes jugant amb els nens i nenes.

Amb els nens i nenes de P3 m’ho he passat molt bé. M’han dit que el que els hi ha agradat més ha estat les piscines. A més, els ha vingut a visitar el meu amic el conill blanc. I de nom de grup han triat GEGANTS.
Amb els nens i nenes de P4 i P5 A, m’ho he passat molt bé. M’han dit que el què els hi ha agradat més ha estat l'excursió al parc dels tobogans de Sant Cugat. També els ha visitat el meu amic conill que havia perdut la memòria. El seu grup es diu ELS CONILLS.

Amb els nens i nenes de P4 i P5 B m’ho he passat molt bé. M’han dit que el què els hi ha agradat més també ha estat la excursió al parc dels tobogans de Sant Cugat. A ells també els ha visitat meu amic el conill que havia perdut la memòria. El seu grup es diu MERAVELLES.
  
Amb els nens i nenes de 1r i 2n m’ho passat molt bé. M'han dit que els hi ha agradat molt els sudokus a través de proves i la piscina. També els ha visitat el meu amic el conill que necessitava ajuda perquè no recordava res. La seva classe es diu PUPUS SEXIS.

Amb els nens i nenes de 3r i 4t també m’ho he passat molt bé. M'han dit que el que els hi ha agradat més ha estat fer el mercat i la excursió. També com a tothom els ha visitat el meu amic conill que m’han dit que necessitava ajuda. El nom del seu grup es XANCLAUNES.

Amb 5è i 6è també m’ho he passat molt bé. M’han dit que el què els hi ha agradat més ha estat la piscina.També els ha visitat el conill. El seu grup és diu LOS SOMBREREROS LOCOS. De cara al dilluns que ve, estan preparant una sorpresa que segur que agradarà a tots els altres nens i nenes del casal.


Qui ens visitarà la setmana que ve?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada