divendres, 7 de juliol del 2017

Perduts i sense emocions

Hola nois i noies torno a ser jo, l'Alicia.

La setmana passada el conill Blanc ens va venir a veure i va recuperar la memòria. Va marxar ràpidament sense despedir-se i no em va dir on anava. A mi encara no m’ha vingut a visitar.

Avui ja estem a finals de la segona setmana i la Reina de Cors s’ha presentat al casal molt enrabiada. Va acusar injustament als nens i nenes del casal d’haver-li robat els seus pastissets. Per aquesta raó va ordenar als seus soldats que els  prenguessin les emocions.
A veure com acaba la cosa... espero que la Reina de Cors acabi baixant del burro.

Els nens i nenes de P3 m’han dit que el que més els ha agradat han estat les piscines. En canvi, el que menys els ha agradat ha estat la visita de la Reina de Cors per que els feia una mica de por.

Els nens i nenes de P4 I P5 A-B m’han comentat que el que més els ha agradat ha estat anar d’excursió al laberint d’Horta. En canvi, el que menys els ha agradat ha sigut les piscines perquè l’aigua estava massa freda i bruta.

Els nens i nenes de 1r i 2n m’han dit que el que més els ha agradat a estat la visita de la Reina de Cors i el joc del ceptre màgic per recuperar les emocions. En canvi, el que menys els hi ha agradat ha estat l’excursió.

Els nens i nenes de 3r i 4t m’han dit que el que més els ha agradat ha estat anar d’excursió al laberint i la piscina. En canvi el que menys els ha agradat ha sigut la calor que ha fet aquesta setmana.

Els nens i nenes de 5è i 6è m’han comentat que el que més els ha agradat ha estat la piscina, fer de personatges i l’excursió. En canvi el que menys els hi ha agradat ha estat que ja s’hagi acabat la setmana.

Ep, però que els de tardes tampoc s'han quedat curts. S'ho han passat d'allò més bé fent jocs enigmàtics, pastissos de fruites i piscines!

Fins la setmana que ve! Seguirem descobrint el món de les meravelles.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada